Enhance Booth

Enhance Booth

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 آیا دوست دارید تا عکس های خود را به صورت خنده دار جلوه دهید ؟ نرم افزار Enhance Booth این کار را برای شما انجام خواهد داد . اگر برای رفتن به باشگاه و سالن ورزشی انگیزه کافی ندارید ، می توانید این برنامه را بر روی گوشی نصب کرده و سپس بدن خود را مانند یک ورزشکار حرفه ای ویرایش کنید ! بدون شک  پس از مشاهده اندام مورد نظر ، به ورزش علاقه مند خواهید شد . همچنین لازم به ذکر است که با استفاده از این اپلیکیشن قادر خواهید بود تا صورت خود را ویرایش کنید . به عنوان این امکان را خواهید داشت تا چشم ها و بینی را بزرگتر کنید !



بیشتر...

Face-Blender

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

آیا می خواهید دو چهره مختلف را با یکدیگر ترکیب نموده و ظاهری جدید را از میان آن پدید آورید ؟
Face Blender نام نرم افزار بسیار جالبی است که به شما کمک می کند یا از طریق دوربین و یا از گالری اندرویدتان ، دو تصویر با چهره های مختلف را انتخاب کرده و سپس با زدن دکمه Blend ، آنها را با یکدیگر مخلوط کنید . نمایش یک نتیجه بامزه برای تمامی عکس ها از پیش تضمین شده است !



بیشتر...

Akinator-the-Genie 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

به یک کاراکتر که خواه وجود داشته  و خواه زاییده ذهن تان باشد فکر کنید ، آنها Akinator the Genie تنها با پرسیدن چند سوال از شما ذهن تان را خواهد خواند !

این اپلیکیشن که برای اجرایش نیاز به اینترنت دارید قادر است با بهره گیری از قدرت بسیار بالای خود که شامل ریزترین اطلاعات درباره افراد مشهور و حتی گمنام است ، دقیقا همان فردی را که به او فکر می کنید یافته و تصویرش را در صورت وجود برایتان به نمایش بگذارد .



بیشتر...

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

توسط برنامه Captain America Experience فیلم جدید کاپیتان آمریکا تحت عنوان سرباز زمستان را جشن بگیرید. گوشی شما پوستر جدید را به یک تجربه بی‌سابقه واقعیت افزوده تبدیل می‌کند. توسط دوربین گوشی خود بر روی آن پوستر نشانه گیری کنید تا کاپبتان آمریکا با جزئیات بسیار بالا از صفحه بیرون بزند. می توانید با حرکت کردن از زوایای مختلف آن عکس بگیرید و با دیگران به اشتراک بگذارید . اگر قصد دارید تا اندروید خود را به یک نمایشگر کاملا سه بعدی تبدیل کنید پیشنهاد می کنیم این اپ را از دست ندهید !



بیشتر...

برنامه Whistle Android Finder PRO یک برنامه جالب می باشد که به وسیله ی آن می توانید با سوت زدن گوشی خود را پیدا کنید. خیلی مواقع پیش می آید که در خانه و یا محل کار گوشی خود را گم می کنید که با این برنامه به راحتی می توانید آن را پیدا کنید. شما می توانید حساسیت آن که را زیاد، متوسط یا کم باشد را انتخاب کنید. همچنین آهنگ هشدار مورد علاقه خود را برگزینید تا به هنگام سوت زدن آن صدا را بشنوید. پیشنهاد می کنیم این برنامه را دریافت نمایید.

 



بیشتر...
درتاريخ : 31 / 5 / 1393برچسب:Whistle Android Finder PRO,دلنلود برنامه سوت اندروید,پیداکردن گوشی باسوت, | 2:12 | نویسندش : سیناآزادبخت |

صفحه قبل 1 صفحه بعد


.: Weblog Themes By SinaAzadbakht :.